I dagens verden, når nesten alle sjekker Google før de kjøper noe, er det å forstå hvordan man dukker opp på Google-søk ikke bare lurt – det er super viktig.
Det handler om å gjøre nettsiden din superinteressant for folk som søker etter det du tilbyr. Dette er nøkkelen til å dra inn nye kunder over tid. Tenk deg, når du har innhold som treffer blink med det folk søker etter, så kommer de til nettsiden din helt av seg selv. Dette gjør også at du scorer høyere selv i betalte annonser, og det bygger opp tilliten til merkevaren din.
SEO handler om å få folk til nettsiden din uten å betale for annonser, mens SEM er betalte annonser. Fordelen med SEO er at det gir resultater over lengre tid, selv etter at du har sluttet å betale for det.
Å være synlig på Google er essensielt for alle typer bedrifter i dag. Vi i Media Performance er her for å hjelpe deg med akkurat det. Lyst til å lære mer? Ta en prat med oss om hvordan vi kan booste din tilstedeværelse på nett.
Det varierer, men vanligvis ligger det mellom 4.000 og 30.000 kroner i måneden.
Det hjelper deg med å trekke til deg nye kunder og bygger opp tilliten til merkevaren din.
SEO handler om organisk trafikk uten direkte kostnader, mens SEM involverer betaling for annonser.
Vi bruker strategisk søkeordbruk, engasjerende titler og metabeskrivelser, kvalitetsinnhold, optimaliserte bilder og lenker, samt optimalisering av Google Bedriftsprofil for lokal synlighet.